Sales
excellence

Комплексне управління
клієнтським досвідом
в єдиній платформі

ua | ru

Sales
excellence

Комплексне управління
клієнтським досвідом
в єдиній платформі

ua | ru

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ



Event Details

  • Date:

    Мова проведення вебінару — російська

    матеріали заходів надаються тільки учасникам, які вказали свою корпоративну адресу та актуальні контактні дані під час реєстрації
    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00
    вебінар
    22 грудня
    10:00

    Одна із стратегічних тенденцій Gartner на 2021 рік – Total Experience. Це означає поєднання досвіду роботи з клієнтами, досвіду працівників та споживчого досвіду для трансформації бізнес-результатів компанії. Мета – вдосконалити комплексну взаємодію там, де досвід перетинається, від технологій до співробітників, клієнтів і користувачів. 

    Такий підхід впливає на успішність та прибутковість бізнесу. Чому? У світі спостерігається така тенденція: через кілька років компанії-лідери своїх галузей будуть конкурувати за надання першокласного клієнтського сервісу, і той, хто досягне в цьому успіху, завоює більшу частку ринку. 

    Оцифрування взаємовідносин та підвищення привабливості клієнтського досвіду стають ключовими завданнями, і в цих умовах рівень професійної підготовки менеджерів набуває великого значення. Керівникам бізнесів варто акцентувати увагу не лише на процесах комунікації з клієнтами, а також на навчанні команди. Прийшов час впроваджувати додаткові рішення, які допоможуть об'єднати дані про споживача і його потреби, найкращий канал комунікації, скрипти і навички менеджера, щоб подовжити життєвий цикл клієнта і забезпечити Total Experience. 

    Які технології використовувати, щоб побудувати цілісний шлях клієнтів і співробітників, реалізувати різні бізнес-процеси, надавати ідеальний клієнтський сервіс і підвищувати ефективність бізнесу поговоримо 22 грудня на вебінарі «Sales excellence. Комплексне управління клієнтським досвідом на єдиній платформі». 

    Програма вебінару:

    Формування аналітики продажів і результатів на основі даних з CRM

    Побудова персонального плану навчання для менеджерів

    Проведення оцінки знань менеджерів з продажу та аналіз результатів навчання

    Порівняння отриманих даних з результатами продажів. Побудова взаємозв’язків




    Мета вебінару:

    Дуже важливо навчати, мотивувати та заохочувати досягнення співробітників, незалежно від того, повернуться вони працювати до офісу чи продовжать виконувати свої обов'язки в remote-режимі. Вебінар допоможе дізнатися про ефективні інструменти навчання, мотивації та контролю, які не залежать від віддаленості та режиму роботи співробітників.

    Спікер

    Євген Бєлобров

    Product Owner SMART HCM & LMS, Консультант проектів впровадження Microsoft Dynamics CRM в компанії SMART business

    X

    Будь ласка, заповніть усі поля

    X

    Ваша реєстрація надіслана!

    Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її

    Outlook   Apple   Google 

    Back to Top