Правила організації дистанційної роботи співробітника | відділу | компанії


Event Details

  • Date:

UA | RU

Правила організації
дистанційної роботи
співробітника | відділу | компанії

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ
ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

  • 00Днів
  • 00Годин
  • 00Хвилин
  • 00Секунд
webinar

Вебінар

17 березня

15:00, GMT+2

Компанії можуть користуватися сучасними інструментами для дистанційної роботи без втрати продуктивності та ризику для здоров’я, зокрема безкоштовним корпоративним пакетом Office 365 E1. Ваші співробітники здатні працювати однаково ефективно, де б вони не знаходилися – в офісі або вдома.

 

Масовий Remote ще ніколи не був так близько, і ми маємо інструкцію, як його організувати та впровадити. Серія вебінарів Remote ready! створена для розширення усвідомлення того, що дистанційна робота – це сучасний та дієвий процес. Ви навчитеся використовувати переваги дистанційної роботи та дізнаєтесь, які інструменти Remote-графіку краще застосовувати. 

Перший вебінар:

Правила організації дистанційної роботи співробітника, відділу, компанії. Ми розповімо, як впровадити процес повноцінної дистанційної роботи та не втратити показники компанії, навіть коли вся команда працює не в офісі. Ви дізнаєтесь про ключові правила спільної дистанційної роботи для команд різних рівнів і галузей:

machine-learning

Що потрібно, аби впровадити Remote-графік для співробітника, відділу або компанії

businessman

Як управляти проектами, зустрічами та комунікацією дистанційно

chat

Особливості проведення онлайн-зустрічей та конференцій, а також роботи з онлайн- і офлайн-документами

remote

Що використовувати для контролю роботи команди

Цей вебінар:

Буде присвячено ключовим правилам організації Remote-графіку роботи в компанії, зокрема технічній підготовці «віртуального офіса» та людським факторам, котрі впливають на успішність дистанційної роботи: установці власних правил роботи, побудові довіри під час онлайн-режиму та протистоянню зовнішнім подразникам, котрі можуть відволікати від роботи.

Цей вебінар буде присвячено ключовим правилам організації Remote-графіку роботи в компанії, зокрема технічній підготовці «віртуального офіса» та людським факторам, котрі впливають на успішність дистанційної роботи: установці власних правил роботи, побудові довіри під час онлайн-режиму та протистоянню зовнішнім подразникам, котрі можуть відволікати від роботи.

Спікер

Експерт з побудови сучасних цифрових робочих місць, менеджер зі стратегічного маркетингу, компанія SMART business

 

м. Київ,
вул. Польова, 21, корпус Б

Поради, новини та корисні статті у нашій розсилці!

info@smart-it.com
+380 44 585 3550

Поради, новини та корисні статті у нашій розсилці!

м. Київ,
вул. Польова, 21, корпус Б

 

info@smart-it.com
+380 44 585 3550

X

Будь ласка, заповніть усі поля

Leave a Reply