ua | ru

ua | ru

УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА ЗА УМОВИ ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕЄСТРАЦІЇ



Event Details


    Мова проведення вебінару — російська

    матеріали заходів надаються тільки учасникам, які вказали свою корпоративну адресу та актуальні контактні дані під час реєстрації
    • днів

      00
    • годин

      00
    • хвилин

      00
    • секунд

      00
    вебінар
    3 грудня
    10:00

    Динамічні зміни в ритейлі після першої хвилі карантину показали, що покупці почали формувати культуру «великої закупівлі», віддавати перевагу магазинам біля будинку та купувати стислий набір продуктів. Як в таких умовах ритейлерам зберігати та підвищувати маржинальність бізнесу? Формувати персоналізований підхід до свого покупця.

    Згідно з Gartner Research, багато компаній, які вирішують завдання персоналізації з командами Data Science, схиляються в бік консалтингу, сервісів і готових рішень. Але «коробочки», яка замінить фахівців з маркетингу, немає. Зате є алгоритми штучного інтелекту та Machine Learning. На основі накопичених даних вони визначають, що мотивує нових клієнтів рухатися далі, а активних – збільшувати чек та залишати компанію. Аналізуючи ці фактори, вони вчасно пропонують ефективні маркетингові активності та допомагають взаємодіяти з клієнтом з вигодою для нього і для бізнесу.

    Чому серед нових клієнтів ритейлу багато «one-таймерів»? Тому що більшість з них не супроводжуються подальшим зворотним зв'язком або пропозиціями. Завдання бізнесу – вибудувати ритм комунікації з новим споживачем і генерувати пропозиції для максимізації клієнтського досвіду. Застосування алгоритмів в роботі з «ядром бізнесу» – активними клієнтами, дозволяє визначати стратегії максимізації їхнього досвіду, вчасно розпізнавати і грамотно взаємодіяти з клієнтами в зоні ризику.

    Перехід від product-driven до customer-driven підходу з використанням можливостей AI дозволяє пропонувати клієнтові потрібний продукт в потрібний час у пріоритетному каналі в потрібному ціновому діапазоні, який задовольнить запит клієнта і принесе прибуток ритейлеру.

    3 грудня приєднуйтеся до вебінару «AI knows your customer: як підвищити конверсію продажу в умовах локдауну» та дізнавайтеся, як посилити команду маркетингу новими технологіями і як збір даних і застосування алгоритмів допоможе вам утримати клієнта і підвищити прибутковість бізнесу за будь-яких умов.

    Програма вебінару:

    Що таке персоналізація взаємодії з клієнтом

    Як аналітика впливає на методи персоналізації

    Які корективи в процес персоналізації вніс COVID-19

    Як дані про клієнта та зовнішні умови допомагають сформувати найкращу пропозицію




    Спікер

    Дмитро Солопов

    Менеджер з розвитку бізнесу за напрямком Advanced Analytics,
    SMART business

    X

    Будь ласка, заповніть усі поля

    X

    Ваша реєстрація надіслана!

    Додайте подію до календаря, щоб не пропустити її

    Outlook   Apple   Google

    Back to Top